آرایشگاه تخصصی گریم و میکاپ آرامیس مد – گام به گام کشیدن سایه چشم تصویری


آموزش مراحل کشیدن سایه چشم:

۱-روشن ترین رنگ سایه ی خودرا بر روی تمام سطح پلک خود، ازمژه ها تا ابرو بکشید.

۲-رنگ متوسط سایه را بر روی پلکتان، از مژه ها تا چروک های وسط پلک بکشید.

۳-تیره ترین رنگ سایه تان را بر روی چین پلکتان، از داخلی ترین گوشه تا خارجی ترین آن بکشید.

۴-تمامی رنگ ها را با یک قلم تمیز، بر روی پلکتان با هم مخلوط کنید.

روش اول: مهیا کشیدن سایه چشم شوید

آموزش آرایش صورت آموزش آرایش صورت

۱-سایه ی چشم مورد نظرتان را انتخاب کنید.

به مغازه هایی که انواع سایه های چشم در آنها وجود دارد رفته و نوع، رنگ، طیف و برند مورد نظرتان را پیدا کنید، از وجود تنوع بیش از اندازه ی سایه ها وحشت نکنید، بلکه این تنوع را با آغوش باز بپذیرید، وجود انواع گوناگون به شما انتخاب های بیشتری برای برگزیدن بهترین سایه ی چشم را می دهد. سایه ها دارای تنوع رنگ بسیاری بوده و در انواع پودری، سنگی و کرمی وجود دارند.

  • انواع سایه:

یکی از پر رنگدانه ترین سایه های چشم، نوع پودری سایه چشم است . با این حال کنترل این سایه ها به علت بافت نرمشان بسیار سخت است.سایه های کرمی بسیار راحت تر کشیده می شوند، اما خیلی سریع تر از سایه های پودری چروک می شوند. بهترین سایه ی چشم برای کسانی که تازه شروع به کشیدن سایه چشم کرده اند، پودرهای فشرده یا همان سایه های سنگی است.

  • درجات رنگ:

با وجود اینکه لازم نیست تعداد زیادی رنگ سایه داشته باشید تا یک آرایشگر حرفه ای باشید، لازم است که حداقل سه درجه رنگ از یک طیف را در پالت خود داشته باشید.

  • انتخاب رنگ:

اگر نمی خواهید که سایه چشم تان خیلی به نظر بیاید، از رنگ هایی که در طیف طبیعی هستند مانند قهوه ای یا خاکستری، استفاده کنید. همچنین از رنگ های مناسب ودارای هم خوانی با تیپ خود استفاده کنید.

آرایش چشم آرایش چشم

۲-قلم مناسب را انتخاب کنید.

با وجود اینکه شما می توانید سایه چشم تان را با نوک انگشتانتان بر روی پلک خود بزنید، نوک انگشتان شما بسیار بزگ هستند و دارای چربی های طبیعی می باشند که این موضوع کشیدن سایه چشم را برای شما سخت می کند. برای داشتن جذاب ترین سایه ی چشم و کشیدن آسان آن از قلم های مناسب استفاده کنید، به هیچ عنوان برای سایه از اسفنج استفاده نکنید.

  • انتخاب قلم:

برای کشیدن سایه چشم بر روی پوست خود از یک قلم صاف و سفت استفاده کنید، این نوع قلم بهترین انتخاب برای پخش کردن سایه به طور کامل بر روی پلکتان می باشد.

  • نرم بودن قلم:

یک قلم نرم ولی محکم انتخاب مناسبی برای زدن سایه بر روی چین های پلک و محو کردن اطراف آن می باشد، لازم است که یک طیف رنگ یکنواخت، از تیره تا روشن و از خط مژه هایتان تا ابرویتان ایجاد کنید.

  • قلم برای خط مژه:

از یک قلم نازک و نرم برای اضافه کردن سایه به خط مژه هایتان استفاده کنید. این قلم ها به اندازه ی کافی باریک هستند و به زدن سایه بر روی هر دو ردیف مژه های بالایی و پایینی کمک می کنند و به شما این توانایی را می دهند که به نقاط دست نیافتنی مثل گوشه ی داخلی چشم دسترسی پیدا کنید.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:08

۳-بدانید که چگونه سایه ی چشمتان را استفاده کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در رابطه با کشیدن سایه چشم باید بدانید، حرکت دادن قلم با نوع و سرعت مناسب است. نحوه ی حرکت دادن اشتباه قلم و یا مالیدن اشتباه سایه به پلک ها باعث ایجاد منظره ی نا خوشایند و غیر جذابی می شود.

  • ضربات آهسته:

هنگامی که در ابتدا رنگ را به پلک هایتان می زنید، آن را با ضربه های آهسته بجای کشیدن بر روی پلک اضافه کنید. این کار باعث می شود تا رنگ بهتر بر روی پلکتان بخوابد و ظاهر یکنواخت تری را به شما می دهد.

  • حرکات کوتاه:

بجای مالیدن سریع سایه چشم و عقب و جلو کردن سریع قلم زمان کشیدن سایه چشم، از حرکات کوتاه و آهسته ی قلم برای مالیدن رنگ بر روی پلکتان استفاده کنید، هیچگاه در هنگام کشیدن سایه چشم دست خود را سریع حرکت ندهید.

  • فضای انتخابی آرایش:

بجز هنگامی که از.....

برای مشاهده ادامه آموزش کشیدن سایه چشم اینجا کلیک کنید.

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آرایشگاه-تخصصی-گریم-و-میکاپ-آرامیس-مد/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: